mandag, februar 20, 2012

Februar, den kjedligste tiden av året.

Hei igjen kjære lesere :) Tenkte jeg skulle gjøre som min søster, og faktisk skrive litt for en gangs skyld.
Januar gikk utrolig fort, og det gjør februar også. Det tror jeg skyldes at denne tiden er så rutinepreget. Man gjør så mye om vinteren, annet enn å kose seg å ta livet med ro. I vinterhalvåret i Norge så jobber folk som gale. Før jobb har de gjerne skole, etter jobb er det mange som trener. Deretter drar man hjem, spiser middag, ser litt på tv, sitter med pc, og legger seg. Så kan man egentlig bare trykke på repeat. Sånn går no dagan. I helgen har man ett lite avbrekk, gjerne med sinnsykt helgefyll. Eller jobb, eller tacokveld og film for dem som er eldre eller i forhold.

Okei, det der er kanskje ikke alle. Kanskje det bare gjelder meg, men jeg tror egentlig ikke det. Sommeren derimot- DA. Da kan vi leve livet. Ta en velfortjent pause, lene oss tilbake, and spend the money.

Anywhoooo. Nå er jeg keen på ferie. Det er redningen. Ikke for det, jeg har det egentlig kjempefint. Jobber ikke for mye, gjør akkurat det jeg gidder på skolen, og trives greit ellers.

Nå tenkte jeg at jeg skulle ha en slags "grønn måned", eller noe. Sånn sunn måned hvor jeg tar tak i meg selv og trening, kosthold, kanskje litt skole. Wish me luck. Jeg tror jeg trenger det. I det siste har jeg hatt mange turer på byen, i forbindelse med studentuka, julebord, event fester, etc. Så lurt med pause nå :) Har vært syk også, som følge av det førstnevnte. Kjedelig kaldt vær kan være årsaken også. Her er det slik:
 det hadde selvfølgelig heller vært å foretrekke at det var slik: 


But no. Jeg valgte jo Gjøvik. Stupid. 

Dette ble langt. Snakkes ;) Og til dere som holder dere inne nesten like mye som meg på denne tiden, det er lov å gå tur. Det er faktisk ikke så ille. Memo til meg selv også..




Ingen kommentarer: