mandag, juli 16, 2012

weekend update + just another normal monday.

Heihei. I helgen har jeg jobbet masse, først på Pi på fredag til langt på natt, så på Kiil tidlig på lørdag. Deretter kjørte jeg helt til Løten for å se patrick bare noen få timer, før jeg kjørte en time tilbake igjen til Gjøvik for å gå på jobb igjen. Jobbet til langt på natt- og etterpå.. Løten igjen ja...
Prøver å få mest mulig tid, sånn at jeg ikke er så fryktelig mye borte fra Patrick selvom vi begge jobber masse nå. Men det er slitsomt, det er ikke akkurat en god løsning. Men sånn har det bare blitt.

Søndag ble faktisk vaske- dag. Patrick klippet gresset, jeg vasket bad, kjøkken, støvsugde overalt og ryddet inne. Så satt vi på klesvask osv. Det var på tide egentlig. Og på kvelden dro vi på ett sted som heter Mona Lisa. På pizza date :) Det var koselig, tok ett glass vin også, for kosens skyld.

I dag våknet jeg i elleve tiden. Patrick dro på jobb halv sju stakkars. Etterpå skal jeg møte han på Maxi fordi han skal klippe seg. Jeg tar sikkert en tur på maxi først, blitt litt rutine når jeg er her i løten. Gøy å handle ting til leiligheten osv. Gleder meg utrolig mye til å komme tilbake til Lillehammer. Få ett sikkelig liv igjen, uten sinnsykt mye jobb, med veninner, kafé besøk, byen, familien, alt sammen.



Her er noen bilder av leiligheten min, såkalte "før" bilder. Skal pusse opp litt, male litt, sette inn ny dusj og alt av møbler som er mitt. Så skal jeg legge ut "etter" bilder :) I løpet av August håper jeg. 

Blogges. 


Ingen kommentarer: