tirsdag, september 25, 2012

God morgen!:)

I går måtte fant leveres tilbake. Alltid litt trist. :(
Jeg hadde fri fra jobb, så var på nikkers med jentene. Ryddet og vasket masse hjemme i går også. Snudd helt om på soverommet, så nå er det mye mer plass der. Så kom kjæresten hjem, sov litt, å dro på fotball. Mens han var der lagde jeg langtidsstekt kylling i grønnsaks stuing til han kom hjem. Og han kjøpte after eight til meg:))) goingen. :) så var det ungkarskvinnen på fem, (21.30 hver mandag). Huff så sucker jeg er for sånne "finn kjærligheten" programmer... Men det er koselig da:p

I dag skal jeg shine fullstendig her, skikkelig rundvask i skap, skuffer, overalt. Har fullstendig støv på hjernen.
Særlig etter at fant har røytet ned hele leiligheta her.
Også skal jeg møte kristina kl 14 å skravle meg ihjel hadde jeg tenkt;p

God tirsdag, fine mennesker!:)

Ingen kommentarer: