lørdag, oktober 27, 2012

Good morning

Hei:) i dag "forsov" jeg meg. Det vil si, jeg trodde jeg hadde våknet å stått opp til den første alarmen kl åtte, men det viste seg at jeg hadde stått opp ni.. Noe jeg ikke var klar over når jeg hadde i hårkur i håret og satt meg ned foran tv'n med en god frokost. Satt der til kvart over ni, gikk inn for å se tv med patrick som våknet, før jeg innså, shit, klokka er ikke kvart over åtte som jeg trodde, men kvart over ni, og jeg skulle være på jobb i Gjøvik til kl ti! Så fikk det kjempe travelt med å bare sette opp håret vått, kun ta på mascara, hoppe i noen klær å hoppe i bilen. Rakk akkurat jobb, var innenfor døra på jobben 09.59. Så gikk bra. Men ble litt brått travelt ja:p

Senere i dag skal jeg se igjen fire kompiser fra Oslo som er i Lillehammer. Gleder meg til å se dem:D også skal vi på innflyttningsvors til Kristina :)
Når det gjelder meg og patrick, så var jo jeg hos mamma og pappa lenge etter jeg hadde gjort det slutt, mens han bodde i leiligheten min. Nå har jeg flyttet ned igjen, og vi prøver å løse problemene, vi prøver å være positive, men ting er ikke lett. Virkelig ikke lett, det vet vel alle som har opplevd ett brudd. Det er fryktelig vanskelig.

Men nå i helga skal jeg kose meg, uansett hva.

Ha en fin helg alle sammen.

Ingen kommentarer: