mandag, oktober 08, 2012

Weekend

Hei:) i helgen var jeg ute med gode venninner. Vi var på vors hos ei veldig hyggelig jente som heter Amanda:) vi var ute på Brenneriet og hadde det kjempe gøy. Etterpå ble Kikki med meg hjem for å sove over, også møtte vi på Andrea og hennes nye flamme som også ble over. Hadde en fin egg og bacon frokost dagen derpå. Så helgen ble mye bedre enn forventet. Skulle egentlig ikke ut, men glad for at jeg dro ut likevel. :)

Men! Jeg så en annonse på Facebook at noen hadde funnet tre hjelpeløse kattunger under verandaen sin. De spurte om noen snille mennesker ville ha. Jeg tenkte litt over det, og en innekatt hadde vært løsningen for meg egentlig. Er så glad i dyr, skulle jo helst hatt hund, men har ikke nok plass og tid til hund. Men en innekatt, den klarer seg fint hjemme en jobbdag, og er ikke like mye jobb, men det er fortsatt ett dyr som er koselig å ha i hjemmet som vi kan ta oss av å gi ett godt hjem. Patrick var helt enig, så vi skal kanskje hente kattungen i dag:) veldig spent og gleder meg:)

Ingen kommentarer: