tirsdag, desember 25, 2012

Christmas eve


Hei:) hatt en utrolig fin jul hittil. Julebord med jentene på kjelleren 22 des, Brenneriet etterpå hvor jeg møtte mange gode gamle venner jeg ikke har sett på lenge:)

Lille julaften våknet jeg opp til frokost på senga og jule program på tven:) før jeg dro på strandtorget og handlet det siste av julegaver og spiste på Mac Donalds :p det var ikke mitt forslag, men kyllingwrapen der er faktisk veldig god;)

Etterpå dro jeg til mamma og pappa hvor vi spiste nydelig middag, kamskjell til forrett og kylling til hovedrett med en god vin:) så pyntet vi juletre sammen:)

Jeg sov over der, og våknet på julaften til julefrokost, godteri og askepott:) sånn det alltid skal være:) så dro vi ut og tok julekort bilde, og til mormor og morfar for å spise ribbe, og riskrem til dessert, som er tradisjon:) etterpå kaffe og kaker og julegaver:) jeg fikk masse fint:) tøfler, sokker, smykke, bøker, godteri, vin, pledd, masse små ting til hjemme, og kanskje det aller beste; penger, og parajumper jakke !:)) elsker den^^

I dag har jeg hatt en kjempekoselig morgen:) også har jeg akkurat nå skuret badet, vasket sengetøy, oppvask maskinen går, vasket gulv og tak, og ryddet;) ikke værst:) skal til mamma og pappa på middag og spise ande konfitt, og deretter jobb på Brenneriet:) snakkes:)
























Ingen kommentarer: