lørdag, august 24, 2013

Student life

Heihei!:) Jeg ble ikke like flink til å oppdatere dere her som jeg trodde, men kommer sterkere tilbake:) Er bare utrolig mye å gjøre med oppstart av skole, og alt rundt det, vært litt for opptatt til å tenke på noe annet:) 

Skole sakene mine :) ❤

Jeg synes studiet er veldig moro så langt, 
nå har vi hatt flere utedager med lek og blitt godt kjent, så det har vært fint:) 
Jeg har ikke så mye mer å si, men kommer tilbake om en stund, når det roer seg med skole, oppgaver, jobben, etc. :)

Bilder fra en dag da jeg og Patrick var på Akerbrygge, med stupeshow og flammeshow: 




Edderkopp jeg har laget på skolen av kun ting fra ute og tråd: (oppgave) 

Små landsbyer: (annen oppgave) 

Skal man jobbe med barn, så må man forstå og legge til rette etter barns nivå:) 
Så det er noe av hva jeg lærer meg om dagen:)
Hade bra:) 

Ingen kommentarer: