fredag, august 15, 2014

Leilighet

Heihei:) 
Spennende forandring på gang- jeg flytter i en leilighet sidenav skolen:) Jeg flytter i hovedsak for meg selv, men Patrick og Nathalie vil nok også komme til å være der endel:) 
Det er en toppleilighet, med skråvegger, soverom og bad. Jeg gleder meg til å være så nære skolen, og midt i sentrum. Har flere i klassen som bor i området der og:) 
Jeg har endel møbler fra før, men siden jeg leier ut leiligheten min i Lillehammer møblert, så manglet jeg sofa, kjøkkenbord, stoler, vaskemaskin og litt forskjellig. Men det faller sakte men sikkert på plass:) kjøpte sovesofa billig av ei veninne, så kan fint ha besøk og. 
Også har jeg kjøpt bruktstoler kjempebillig som jeg skal trekke om. Barne tripptrapp-stol fikk jeg gratis:) 
Kjøkkenbord skal jeg kjøpe fra Ikea, og ellers skal jeg male litt bilderammer og pusle med litt ting som ikke koster så mye- men som gjør en stor forskjell likevel:)  gleder meg veldig. Synes det er gøy med slike prosjekter:) 

Nok om det;) tirsdag til torsdag morgen var jeg i Lillehammer. Besøkte Anette som har bygget helt nytt stort hus på vingrom. Det var så fint! Er kjempe misunnelig, håper jeg og Patrick kan få til noe like fint en vakker dag:) 
Silje hadde med baby Linnea som bare er ca tre måneder:) 

Hun er så vakker og skjønn:) bare blid, enda vi var der i 6 timer! Heldige Silje:) 

I dag er jeg hjemme med Nathalie:) hun har kledd på seg selv i dag, i rosa, siden hun plutselig har blitt interessert i farger. Også har hun pyntet karamell også:) 
Og vi har danset boogie i dag, det er moro:) ha en fin dag alle sammen, det skal vi!:) 
Hehe, blide go jenta! 😊❤️

Ingen kommentarer: