onsdag, oktober 15, 2014

Oslo weekend!

Fredag morgen dro jeg avgårde til Oslo. Fikk torsdagskvelden hjemme med Patrick før jeg dro da:) 
Så snart jeg kom til Oslo var det rett ut å gå i butikker. Kathinka kjøpte seg endel dyre greier, men jeg var streng mot meg selv å klarte og holde igjen på shoppingen. Jeg skal heller ta meg noen runder på nye stadion senteret som snart åpner i Hamar, og sikkert handle endel når vi er i Praha i desember og:)

Etter shoppingen spiste vi lunch på Aker Brygge. Etterpå gikk vi til Fridays å tok noen drinker før Kristin kom:) 
( jenta som driver www.styleconnection.blogg.no ) 
Veldig hyggelig jente :) 

Vi dro på pre-opening utstilling for H&M 10 års jubeleum for samarbeid med designere. Spennende event, og veldig gøy å være først, med rød løper, champagne, gjesteliste, og mye interessante mennesker. Ikke hver dag man er på noe sånt!:) 




Etterpå dro vi på Vapiano å spiste middag og drakk noen daquries, og skravlet til det stengte. Herlig kveld:) 

Lørdag- da var jeg med på Skal vi danse, i studio! Fikk hilse på deltagere, ble med på tv, og så Omer Bhatti der :)) kjempegøy. FOR en helg. Herlig å henge med på livet til min beste venn, som må ha verdens beste jobb. Tenk å ha dette som hverdag:) 


 
Glitter og glamour, rett og slett:) 
Nå kaller hverdagen og skole. Savner Oslo litt, og Lilo og Kathinka og de andre der masse allerede:) takk for denne helgen:) 

Ingen kommentarer: