søndag, desember 07, 2014

Desember

Hei:) en måned siden sist. Jeg har vært veldig opptatt, så er mye derfor jeg ikke har vært innom her. Også har det ikke skjedd så mye spennende heller. 

Vi var interesserte i å kjøpe ett kjempefint hus, men det ble solgt fortere enn vi hadde trodd, og til litt for høy pris for oss. Så vi fortsetter å lete. Leilighet har vi slått litt ifra oss. Vi ønsker litt bedre plass og hage.. Men det ser ut til å bli over jul. Men spennende er det likevel:) den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. 

Vi var på julegrantenning i barnehagen til Nathalie for litt siden. Da ble vi alle 4 "foresatte" + den lille nye babyen:) det var veldig hyggelig. Fint for nathalie at vi alle kan samles sånn:) 

Sånn ellers så er jeg i 4 ukers praksis nå. Det er 6,5 timers dager, med veiledningstimer og oppgaver i tillegg. Veldig krevende, men også veldig givende. Jeg har 2 jobber sidenav, og nå har jeg jobbet nesten hver dag. Det blir veldig mye om dagen, så jeg gleder meg litt til juleferie nå, med "bare" de 2 jobbene. 

Vi drar til Praha 18 desember:) gleder oss😊 det blir ny innhenting av energi. Og litt godt å få litt tid med hverandre igjen. Siden vi nesten bare sees i døra om dagen. :/

Fått noen små ting opp til jul. Skal ned i boden å hente litt til i dag:) litt koselig rundt seg er det greit å ha det. 
 Sees igjen når jeg er tilgjengelig :) hade så lenge:) ❤️ Og god førjulstid! 

Ingen kommentarer: