onsdag, januar 28, 2015

Life is life

Hei:) januar har vært greit. Sunt, produktivt, skole, jobb, det vanlige. I går var det sol, og i dag var det regn. Håper egentlig det fortsetter, så vi kan få en tidlig vår. Er så lei av vinter og mørke nå. Men det er nok lagt unna.. 

Vel. I morgen har jeg fullført sitronsaft kuren, en detoxkur som går ut på å faste. Det blir godt å kunne spise igjen, så får nok litt ny matglede. Det trengtes:) 
Jeg begynner på Actic treningssenter i februar, så håper at det vil gi meg mer energi og at jeg kommer i form igjen:) 

Skole greier. Ferdig med 3 arbeidskrav nå. Har igjen en gruppeoppgave. Også har jeg øvd på ukulele, men blir ingen prøve på det i år visstnok:) 
Vi var på kino i går på Taken 3. Kjempebra film. Vi skal på kino 14 februar også, har bestilt billetter til Fifty shades of grey:) jeg skal prøve å lese ut boken før den tid:) 
Kan anbefale "Kjære" av Linnea Myhre, har akkurat lest den ut, og synes fortsatt hun skriver godt. 

❤️

Ingen kommentarer: