søndag, juni 07, 2015

Ikea lørdag

Hei igjen:) tenkte jeg skulle oppdatere underveis alt vi gjør i huset for at de som vil kan følge med. 
I dag har jeg desverre vært så opptatt at jeg har glemt å ta bilder av arbeidet. Jeg har nemlig vært på Ikea, og det er ikke bare bare på en lørdag. Skulle ha alt til begge kjøkken i leilighetene, ny vask, kran og alt. I tillegg skulle jeg skaffe servant skap, servant og kran til bad, og ordne belysning til soverom. Fikk med alt det fra ikea i dag:) Det eneste jeg rakk å bidra med i huset var da å skru sammen 3 kjøkkenskap, men det tok tid. Og dessuten har vi hatt Nathalie, og da kan man ikke bare jobbe:) 

Det som har blitt gjort i dag er; 
Leilighet A: 
- byttet spotter i tak
- revet overskap kjøkken
- fjernet servant og koblet til ny
- montert nytt servantskap 
- montert 2 overskap og ett underskap til kjøkken. 
Leilighet B: 
- støpt gulv 
- murt igjen hull i vegg
- revet kjøkkenskap 
- malt 2 strøk på bad
- satt inn nytt toalett 

Følger opp videre så fort som mulig, skal huske på bilder neste gang :) nå er det natta for min del. Patrick er på øl-festival i Hamar nå, jeg er glad jeg slapp, for jeg er dødstrøtt x) natta! 

Ingen kommentarer: