mandag, mai 16, 2016

Kom Mai du skjønne milde

Hei! Tenk at det allerede er Mai. Ganske sykt hvor fort det har gått de siste månedene. Ble jo slått litt tilbake på alle områder når jeg hadde de besvimelsene og hjernerystelsen, men heldigvis er alt bra nå. Mistet energi og var mye trøtt i en lang periode. Kan fortsatt føles litt sånn, men er også mye mer meg selv igjen nå. Dessuten ligger jeg godt ann med skole- og ser enden på det straks! Snart er jeg klar til å levere bachelor, gud så godt det blir! 

Her er litt hva som har skjedd på dette lange avbrekket fra bloggen;

Nathalie som ventet spent på hunden😊
Det var så herlig å endelig møte lille Felin😍
Våres nye familiemedlem ❤️
Ellers har vi vært i barnebursdag, vært i lillehammer å besøkt stakkars Simen som var i en trafikkulykke, vært på messe i vikingskipet, vært i Kragerø. Hm, det er alt jeg kommer på nå. Har sittet endel å skrevet bachelor og;(

I morgen er det 17 mai! Hipp hipp hurra, gleder meg😄😄 blogges😊


Ingen kommentarer: