tirsdag, desember 06, 2016

Dreaming of a white christmas..

Plutselig var desember her. Vi hadde engang mye snø, la oss håpe den kommer tilbake:) For en gang skyld ligger jeg godt ann med juleforberedelser. Mange gaver er allerede pakket inn, huset er pyntet og juletreet har kommet opp. Herlig å ikke gå en stressende jul i møte, nå gjenstår bare kos. Kos over å ha bodd seg til å trives i huset, kos med å skulle ha Nathalie hjemme til jul. Jeg gleder meg sånn:) skulle ønske jeg var fire år igjen, det er en herlig alder😊 
Her er ett bilde fra i fjor; 
Håper hun er like begeistret for nissen i år og:) 

Neste helg skal vi til Lillehammer, gleder meg til å komme hjem en tur og se julegata❤️ fortsatt god førjulstid❤️

1 kommentar:

Unknown sa...

wow , vary nice your post , more again
obat herbal