fredag, mars 24, 2017

Baby on board

Hei😊 nÃ¥ er nyheten om at vi venter en liten en ute for alle og enhver. Vi ventet til uke 12 med Ã¥ fortelle familien. De ble overlykkelige, sÃ¥ det var veldig gøy Ã¥ fortelle! :) et par dager senere postet vi nyheten pÃ¥ Facebook, og fikk massiv respons😊 
veldig hyggelig, jeg og Patrick setter utrolig pris på alle gledesønsker😊
Vi bestemte oss for å dra på UL i uke 14. Fikk da se en aktiv og frisk liten mageboer, en utrolig god følelse:)
Termin ble flyttet litt, og er nÃ¥ satt til 30. sept. Det er litt usikkert med kjønn enda, sÃ¥ vi venter med Ã¥ gÃ¥ ut med det til vi fÃ¥r bekreftelse pÃ¥ neste UL som er 27 april. 

Jeg mÃ¥ si det er veldig hyggelig Ã¥ gÃ¥ gravid. Jeg har nok vært heldig, for har hatt minimalt med plager, men er veldig trøtt og sliten hele tiden. HÃ¥per at energien kommer tilbake nÃ¥r jeg gÃ¥r over i 2. trimester. 

Vi har begynt sÃ¥ vidt Ã¥ se etter babyting. Jeg har tenkt pÃ¥ en vugge siden før jeg ble gravid, som jeg nÃ¥ bare mÃ¥tte ha før den ble borte. SÃ¥ her er den: 
Den skal få henge i stua😊 ellers har vi flere ting vi har tenkt på og ønsker oss, men vi får se hva det blir:) vi har begge lyst på en lys vogn, så en variant som ligner denne blir det nok😊

Skal fortsette med oppdateringer her underveis i svangerskapet, sÃ¥ da er det bare Ã¥ følge med. Det er ogsÃ¥ fint for oss Ã¥ se tilbake pÃ¥:) 
Blogges😊

Ingen kommentarer: