mandag, april 17, 2017

Påske og babyutstyr

Nå er komplett barnestol i hus:) newborn setet kjøpte jeg for en stund tilbake, og i går fikk vi stolen:) Jeg har skrudd den opp i dag, så nå er den klar:) den ble så fin! Og ting blir så mye mer virkelig når utstyret kommer i hus:) Nå gleder jeg meg til lørdag da vi får barnevognen. 
27 april skal vi på ordinær ultralyd på sykehuset, blir spennende å få vite sikkert om det er jente eller gutt som ligger i magen😊 har følelse på jente, men kan gjerne være gutt og:) 
Men ja- beklager, hodet mitt er bare stappet med baby tanker. Men Påsken var kjempefin😊 Vært i Kragerø der det har vært vår og sol. Vi har badet og kjør mye båt, vært flere turer til Kragerø og til Jomfruland. Påskeaften hadde vi en fellesmiddag med noen andre hyttenaboer:) veldig hyggelig påske😊
Fått babygave fra slektninger i USA😊 har også fått sengesett, lammeskinn og leker av mamma😊 
Pappa og Patrick deltok på Påskebadet 2017, med kun 5 grader i vannet. Tøffinger! 
Håper dere har hatt en fin Påske! 

Ingen kommentarer: