lørdag, mai 20, 2017

Gravid oppdatering uke 22

Hei igjen😊 NÃ¥ er jeg godt over halvveis, sÃ¥ pÃ¥ tide med en liten oppdatering pÃ¥ hvordan det gÃ¥r😊 

Termin: ble flyttet til 1. Oktober på ordinær ultralyd

Hvor langt pÃ¥ vei: 22 uker. 148 dager har gÃ¥tt, 134 igjen. 

Plager: kjenner at jeg har blitt tyngre, og det er ikke så lett å løfte osv. Får fortere vondt i ryggen

Søvn: veldig dårlig, sover maks ett par timer på en natt

Babyen er pÃ¥ størrelse med en: 
Mango 

Cravings: sitrus, kullsyre drikker, frukt, slush, limonade

Humør: mer svingete, kan bli lei meg for ingenting. Er nok ogsÃ¥ mer irritabel og lei meg fordi jeg sover sÃ¥ lite 

Vil ikke ha: klarer Ã¥ drikke kaffelatte nÃ¥, men klarer ikke vanlig kaffe. 

Kjønn: jente 💕

Liv: Ja! Hver dag kjenner jeg noe rart, som om det skvulper rundt inni magen:) Patrick kjente noe først, forrige helg på fredagen når han lå på magen min:) så kjente jeg selv noe når kathinka var på besøk, så det er stas! 😊

Formen: bra, men trøtt og sliten. Har også litt vondt i brystene og har begynnt å få melk, kjemperart!

Innkjøp: bilstolpose, vippestol, vognleke.

Pappaen: bemerker at jeg har blitt større, og gleder seg mer. Han vergrer seg litt nÃ¥ for Ã¥ gÃ¥ ut med gutta siden jeg er gravid og han vil være der for meg nÃ¥, jeg synes det er koselig, men dytter han ut døra likevel;) 

Neste kontroll: hos jordmor 30 mai 

Ingen kommentarer: