onsdag, juni 07, 2017

Bereist liten frøken :)

1 Juni. 
Hei igjen:) i dag etter jobb reiser Patrick,  Nathalie, Felin, Maiken og jeg til Kragerø:) gleder meg masse😊 vi blir i 6 dager, så det blir deilig å slappe av litt og ha sikkelig familietid.  Det er så rart å tenke på at dette er siste sommeren vi er bare oss tre. Det har liksom alltid vært oss tre, så det er litt rart å skulle bli fire i familien. Jeg er utrolig glad for at vi har vært oss tre sammen så lenge, for det har vært så fint. Jeg har fått mye tid og har knyttet meg så sterkt til Nathalie, så jeg har litt biandene følelser til å få en jente til. Nathalie vil alltid være den første jenta mi, selvom jeg ikke er mammaen hennes er jeg like glad i henne som om hun hadde vært min egen datter. Hun vil alltid ha hatt denne alene tiden med meg og Patrick, hvor hun har vært i sentrum og vi har elsket henne høyere enn himmelen. Vi kommer alltid til å gjøre det.
Dette var ikke egentlig dette jeg skulle skrive om, men denne ferien blir spesielt koselig tror jeg. Det er bare oss tre nå og hun skal få være i fokus hele tiden, vi skal nyte det sammen. Om en liten uke reiser vi til Spania i to uker. I juli reiser vi til Kragerø igjen for to uker. Hun skal også på ferie med moren sin m. familie i sommer, så det blir nok en minnerik sommer for henne. 
Nathalie blir 5 år i juli. Hjelpes, jenta vår har blitt så stor! Neste år skal hun starte på skolen, alt går så fort. Vi skal feire bursdagen sammen, begge familier, som vi alltid har gjort. Jeg er så glad for at vi kan gjøre det slik og det tror jeg hun er og:) 
Nå skal jeg på jobb, så skal jeg hente verdens beste jente i barnehagen😊 så drar vi rett til Kragerø💙 blogges:) 

Ingen kommentarer: