lørdag, januar 27, 2018

Hvordan var egentlig livet for 4 måneder siden

Det er sant som de sier at det er et liv før og etter barn. Jeg kan ikke tenke meg livet før, hun er jo i armene mine hver dag, hvordan kan jeg leve uten? Uten lukten hennes, uten smilene og blikkene hennes. Utenkelig. 










Herlighet så heldige vi er. To så nydelige jenter. Lille familien våres. De sier den beste tiden er i tenårene, men jeg tror den beste tiden er her og nå. Hvertfall for meg må dette være den absolutt beste perioden i livet. 






Vi hadde en veldig fin tur til Beitostølen forrige helg. Snart skal vi reise til sol og varme- 17. Februar allerde drar vi til Egypt, og 23 mars skal vi på cruise. Så mye å se frem til:) skriver nok et innlegg snart om pakking til barn og baby. Det et jo litt av en utfordring å reise med to istedenfor bare ett barn:) 

Blogges:) 

Ingen kommentarer: