onsdag, august 01, 2018

En sommer full av minner

Hei igjen:) går sånn ca et halvt år mellom hver gang jeg får tid til å oppdatere her. Instagram tar liksom der meste. Prøver å lage fotoalbum hjemme og, men jammen har tidsklemma tatt meg litt der og;) 

Karibien var jo i påsken. Mellom da og sommeren var det vel ikke spesielt mye spennende som skjedde. Vi har gjort endel mer på huset. Veranda og hage. Også hadde vi en fin 17 mai:) startet i Hamar med frokost, før jeg dro til lillehammer og Patrick dro til Elverum, også kom Patrick til lillehammer etter barnetoget der var ferdig:)















Denne sommeren startet i Kragerø, så Spania i nesten 4 uker, Danmark en uke, Kragerø noen uker igjen, før vi dro hjem igjen nå for bare noen dager siden for å feire Nathalies bursdag. Kort fortalt har vi hatt ferie hele sommeren, og nesten ikke vært hjemme. 






















Fortsatt god sommer! Nå venter det spennende tider, Nathalie begynner på skolen, Elvira i barnehagen, og forhåpentligvis får jeg meg en ny jobb😊 Forandring fryder🌸 

Ingen kommentarer: