mandag, desember 22, 2008

FORDI

Jeg blogger igjen, denne gangen fordi jeg har snublet over ganske mange interresante-(hater det ordet) blogger:) Mhm. Så nå er klokka 01.40. Og jeg har bare lest blogger helt siden sist innlegg. Men det var fun. Selvom jeg bør legge meg, for jeg skal til Gjøvik med Thea i morgen. Uansett, den her:http://anettepewsen.blogg.no/ synes jeg hadde kult design. Jeg har har dårlig design. Det skal jeg gjøre noe med, engang. Ikke nå.

Også har vi den her: http://k.dieplz.net/monica/
den satt jeg å leste lenge i. Står masse om extentions, løs negler, pels (elsket den delen, er veldig imot pelsindustri selv), tv shop, og, ja. Du må nesten bare sjekke ut selv. Synes jenta som skriver den virka sikkelig orginal. Orginal i denne sammenhengen er positivt. Som min gode venn kathinka pleier å si: "Noen må bare beundres for å skille seg ut." Denne jenta er ett slik eksempel.
 Bloggen hennes anbefales!

(håper hun synes det er greit at jeg legger ut bloggen hennes sånn, hvis ikke; unnskyld :( )

Men, nå måå jeg sove. Blogger igjen i morgen jeg, for da har jeg vært på shopping :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, jeg er så smart at jeg faktisk siteres i bloggen din. ikke verst xD

Da er det faktisk noen av mine sitater som får en virkning.. wheey

- Kathinka

Anonym sa...

Oi, for en hyggelig overraskelse! Nå gjorde du meg veldig glad! Skal være ærlig og si at jeg nesten sank ned i stolen, for det er sjeldent noen faktisk SKRIVER om meg. Tusen takk skal du ha!

Ha en flott juleferie videre, og stå på! Du har en fin blogg der. :) Ser at du har linket til meg, så jeg linket tilbake til deg!