tirsdag, desember 23, 2008

GOD JUL <3




Lille julaften :) 
I går, bittelille julaften var Thea og jeg på CC på Gjøvik og handlet de siste julegavene. Så nå er jeg endelig ferdig :) 

Kjøpte også en kjole til meg selv, den ser ikke så fin ut på bilde, men den var veldig fin :)

Og ett bom kjøp. Extentions, for det første var det mye lysere farge enn håret mitt, og omtrent like langt som håret mitt. Så alt det gjorde var at mitt allerede utrolig tjukke hår ble enda tjukkere, og blondere under. Så helt teit ut :P Men thea kledde det sikkelig. Legger ut bilde av henne senere så dere kan se :) Det funker på noen ;) Surt å svi av 899.- på noe jeg ikke får brukt men. Noen andre som trenger? Kan få kjøpe den billig av meg :) 

Når vi kom hjem fra CC i går var familen på far-siden samlet hos oss for å spise pinnekjøtt. Det var egentlig ganske hyggelig :) Det er blitt en tradisjon. Mor-siden møtes 1, 2 eller 3 dag. 
Også fikk jeg bursdags gave av tante og onkel i går :) Bedre sent enn aldri. Men gaven var bra den ^^

Så tilbake til i dag. Lillejulaften :) Dagen man skal slutte å stresse, og begynne å roe seg ned. Alt man ikke har gjort til i dag, får man heller ikke gjort. Dagen man slapper av og alt ligger klart til morgen dagen. Dagen jeg har tid til å feks. ta manikyr :) 
Endelig. Nå skal jeg bare slappe av, se på tv, spise godteri og få julestemning :) 

Da trekker jeg meg tilbake fra blogg og data. God jul alle sammen! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

hei julie<3 så fin kjole! hvor kjøpte du den?