ÅPEN BLOGG
Jeg kommer ikke til å blogge fremover. Det er sol og livet er herlig, har ikke tenkt til å bruke opp mye tid på å blogge- for det tar tid. Beklager. Kanskje senere :)
Men kan oppdatere litt hva som skjer i mitt liv om dagen da :) Det er russetid fra og med i morgen :D Det blir bra det ;)
Også er det en ting til som opptar en del tid nå.. jeg er nemlig litt små forelsket om dagen ^^ hehe :) Så nå kan dere lure på hvem det er :) Noen vet det vel allerede. Kan gi dere ett hint.. Han er en ex :) Så det!
Jeg tar kjøretimer om dagen, litt keen på lappen nå gitt. Også er det masse heldager og eksamener da. Wish me luck. Og vi har fått hytte i Kragerø, så skal vel ned dit en helg etter russetia :) Båt, sommer, sol, is, kjærlighet, venner, fest, gøy og snart.. ferdig på skolen.
FRIHET :D
Kos dere i sommer folkens ;D
1 kommentar:
DU! Fyfaen jeg visste ikke hva som hendte. Du bare forsvant! Men bra du er her igjen. :)
Legg inn en kommentar