RUSSETREFF, SINDRE, MEDIA
Det er russetid, og i helga var jeg på Lillehammertreffet :) Låner litt bilder av Kristoffer Øverli Andersen her, jeg hadde ikke med kamera selv :/
Sykt, sykt, sykt. Musikk, lys, alt, helt sykt. 

Jessda :) Som noen sikkert har fått med seg, har jeg fått meg kjærseste :) Og uten å bli helt klisje så må jeg bare si at jeg er veldig happy for det :) Sindre pus, du er god :) <3
helten selv ;p søt :) pusene mine er de beste :) 
Den siste uka har jeg egentlig bare drukket, vært med sindre, og hatt det kjempe gøy hele tiden :) Dagene går til russekrav og masse annet tull, det har vært mye fint vær, og jeg har det egentlig helt topp :) På skolen er det litt stress med innleveringer og slik, fordi jeg ikke er helt motivert til skole om dagen kan man si. I dag satt vi igjen etter skolen og jobbet med media. Klarte faktisk å få tatt noen bilder da og. Utrolig nok, pleier sjeldent å ta noe særlig bilder med mindre jeg planlegger å blogge.. Og dagene nå er alt annet enn planlegging.






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar