tirsdag, mai 05, 2009

________________

RUSSETREFF, SINDRE, MEDIA

Hei igjen :) Vet at jeg har sagt jeg skulle slutte å blogge for en stund, men, shit au. De få som leser her nå fortjener en liten oppdatering uansett :) 

Det er russetid, og i helga var jeg på Lillehammertreffet :) Låner litt bilder av Kristoffer Øverli Andersen her, jeg hadde ikke med kamera selv :/ 

Meg og sindre :)
Erik og Kriss konsert. Juvstad var ikke overbegestret akkurat :p
Sykt, sykt, sykt. Musikk, lys, alt, helt sykt. 

Tull fra "Club 4" :




Jessda :) Som noen sikkert har fått med seg, har jeg fått meg kjærseste :) Og uten å bli helt klisje så må jeg bare si at jeg er veldig happy for det :) Sindre pus, du er god :) <3

helten selv ;p søt :) pusene mine er de beste :) 

Den siste uka har jeg egentlig bare drukket, vært med sindre, og hatt det kjempe gøy hele tiden :) Dagene går til russekrav og masse annet tull, det har vært mye fint vær, og jeg har det egentlig helt topp :) På skolen er det litt stress med innleveringer og slik, fordi jeg ikke er helt motivert til skole om dagen kan man si. I dag satt vi igjen etter skolen og jobbet med media. Klarte faktisk å få tatt noen bilder da og. Utrolig nok, pleier sjeldent å ta noe særlig bilder med mindre jeg planlegger å blogge.. Og dagene nå er alt annet enn planlegging.

Jørn Tore har det gøy. Vi har nemlig veldig innholdsrike media timer...
Sprettrumpa er med. Wildboy Crazy ;D
Også så furt :) 

Mhm, det var litt om skole, russetid, og ting som opptar meg nå :) Litt gøy å blogge igjen egentlig, mulig jeg fortsetter. Who knows... Keep in touch! :D

Ingen kommentarer: