mandag, mai 18, 2009

_________________

Å HERREGUD Å HERREGUD

Jeg trenger ferie. Eksamenshelvette, samtidig som jeg skal ta lappen. Don´t like it! 
Nei, jeg har ikke tid til sånn. Jeg har tid til ferie. Russetid. Blogging. Sindre. Sånne ting har jeg masse tid til, resten får ikke plass altså. Lese til eksamen passer ikke helt inn.

Stupid Drama queen- ja, men jeg er så lei. Kan ikke få beskrevet hvor lei jeg er. Spansk lærern forklarte det veldig fint i dag. " Du er borte hele tiden. " "Ikke borte altså, men tankene dine er ett annet sted."

Ja, det kan nok stemme fint. Men jeg skal lese til eksamen jeg. Dagen før. Ikke nå. 

Se hva jeg har fått av meg selv :D

åh, jeg er så lykkelig. Dette er lykke. Du ser rett på lykke. 

Nok om det. Jeg fikk en genial idé i dag av min venn, Sebastian. Han skal gå på "slankekur" (hater det ordet) nå i 2 uker. Den er enkel å huske, veldig viktig for min del. Hør her er hemmeligheten: IKKE SPISE KARBOHYDRATER.
Sykt enkelt å huske. Du må bare huske på hva som er karbohydrater da. Mel, sukker, pasta, potet, brød, brød-ting, smør, saus, egentlig melk (men den gir Sebastian care i, så da kan jeg gjøre det å). Og ja, det er sånne ting jeg skal holde meg unna. Han gikk ned 7 kilo på 2 uker sa han, og hvis det stemmer, DA, blir jeg forelsket i meg selv tror jeg. For hei alkohol og potetsalat er not good for magen til julie. Dvask hvalross kropp til sommern er ikke aktuelt- liksom. Så se så flink jeg har vært i dag :D  :
Det er ikke vondt heller vet du, det er det mest geniale. Kjempe lur. 

17 MAI var gøy da. Russetoget og familie og slikt. Legger ut bilder av russetoget her litt senere, for det hr jeg endel morsomme bilder av, takket være min søster;)

Tok bare ett bilde selv, (mobilen min er mongo og vil ikke ta bilder hele tiden) men tok bilde av Kongle :D Selvom Kongle ikke ville bli tatt bilde av :p 

Russetiden er over, hverdagen slo meg i trynet som ett balltre i dag. Tidlig opp, regnvær, ingen russebiler, ikke musikk ute i skolegården, ingen gjennomvåte førsteklassinger som løper rundt. Ikke noe gøy noen steder. Å jeg tenkte bare: Bæ.
Og det har jeg tenkt i hele dag. Heldigvis så kommer Sindre hit snart, prinsen kommer å redder prinsessen fra å gå på veggen. 

Adios ;) (desverre er jeg blitt elendig i spansk, og ja- det går ann å bli det.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

fiiii faen du er så bitch az!!! jæææævla bimbo. hater deg!!!!!! RRRRRR

Julie Victoria Ulven sa...

Meget sakelig og velskrevet må jeg si:) Respekt ;)