onsdag, mai 13, 2009

_________________

WE CAN GO TO A PARADISE OF LOVE, ENJOI YOURE DESTINATION UNKNOWN (8)

Hei :D Jeg er dårlig til å skrive rett etter jeg har gjort ting gitt- memo til meg selv: ta deg tid!

Ja. Altså, i dag er det..ehm, onsdag :D Ukedagene i russetia går litt i surr. I går skulle jeg til frisøren, men frisøren min hadde ikke tid før torsdag. Utolmodig som jeg er, gikk jeg på butikken å kjøpte hårfarge. Alle blonde smarte mennesker vet at det er livsfarlig med hjemme-farging. Men jeg tok sjansen, men stor fare for å ende opp med orange eller grått hår. 

Altså, det gikk fra dette: 
 (ekstrem ettervekst) For å ta i hårfargen måtte det tuperes? :p lol, sikkert bullshit.

-Til dette:  
blondt ble det:D (overse at tunga mi ser ut som den er delt, for det er den ikke:( )

Jeg var i litt sånn "julie-må-gjøre-jente-ting" mood. (Det hender sånn ca en gang i uka at jeg får en trang til det nemlig) Så da ble det manikyr :)
Og..Ett desperat forsøk på å være sunn. Pluss "the bible", bedre kjent som Cosmopolitan.

Tipper jeg skal få det gøy med den danse cd´n :) Vurderer å kjøpe meg ny telefon nå og med bedre kamera. Min er jo eldgammel, nesten 4 år gammel mobil liksom. Ukult da, selvom den funker. 

Ja, men i går da, så overnattet vi i skolegården og vi døgnet. Vet ikke helt hvordan jeg ligger ann med poeng for russekrav, Terje Juvstad sitter nemlig med den lista mi, og han har ikke vært flink å krysse av, så jeg må nok tenke meg godt om. 

Tilbake til overnatting, det var gøy :) Litt kjipt med eggekasting da, det kunne man fint vært foruten. Vann er ok, egg er ekkelt. Sikkelig ekkelt. Jeg har en flekk av egg på buksa mi, og det ser ut som en flekk av noe annet, så det er yukky. 

Noen ble litt fulle i går, litt fjortisfyll-tendenser på noen kan man kanskje si.. Eller hva Sebastian? Nesten litt lyst til å legge ut de filmene jeg har av Sebastian som skulle stå på hode, Peit som kastet seg frem og tilbake over en hekk, og ikke minst- at de løp nakene over vingnesbrua. Og ja- dere er søte når dere er litt lettkledde. (Sorry Sindre) :p Desverre fikk jeg faktisk ikke lagt ut filmen heller. Det fungerte ikke. Lame. jaja. 

Men nå skal Lulle spise frokost!
Sunn frokost, som frister sykt mye mer enn gårsdagens svidde pølser med litt egg på...
Jeg er så sykt lei pølser nå etter russetia. Skal ha pølsepause etter 17 mai. Lett ;) Join me :D

Ingen kommentarer: