Jeg er trøtt. Jeg skal sove. Men, jeg har lagt inn noen bilder på innlegget fra Trondheim nå, så jeg er flink ;) (jeg kunne bare ha sovet..) Jada så. Gym første time tirsdag som alltid. Som vanlig blir jeg alltid like sur over å måtte dra meg opp for gym, for så å fritime. Jeg hater...noen. Jeg vil sove -.-
Ikke så veldig blid akkurat nå, men det blir nok bedre utover dagen. Hvis det blir sol, gi meg sol, jeg trenger sol. Sol gjør meg glad. Ahkeiii, natta.
Jeg er forresten lei av å gå i russebukse. JA, jeg sa det. LEI AV RUSSEBUKSE. Det er lettvindt, men kjedelig og den begynner virkelig å bli shabby, så det frister med ren olabukse- ja det gjør det. Men jeg skal være flink å gå i den ut russetia...
NATTA :)
(Makan til random kjedelig innlegg)
Legger inn en video av Olav og Eirik fra russetreffet på Lillehammer :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar