I dag våknet jeg brått, og for sent. Det var en melding på telefonen min fra Sindre: "Jeg er hos deg om 2 min. Er du klar?"
Stormer opp av senga, klokka er kvart på åtte. Faen.
Noe lignende har pågått de siste ukene, russetid og forsove seg har blitt to ting som hører sammen.
Jeg dro ned og hadde første time. Nå har jeg fritime, og hasteblogger litt, (bussen går om 10 min)
Men legger inn noen morsomme bilder :) Enjoi, hade :D
Kisses ;*
Fiskeboller lever i havet :D
hihi. ^^



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar