Planen var en LG telefon, men jeg dro hjem med en... Iphone fra Apple :) Sånn kan det gå..
Nei, jeg er fornøyd med Apple. Elsker MacBooken min, ville aldri gått tilbake til pc om jeg fikk sjansen. Nå har jeg kjøpt meg Iphone, så får vi se hvordan det går, men jeg er nesten helt sikker på at jeg kommer til å elske den og :) Eneste er at kameraet kunne vært bedre. (det er bare 3 mega pixel) Men ellers er det ingenting jeg synes den mangler. Jo, en ting, som de fleste nye telefoner mangler... Lommelykt. Seriøst. Det er handy. Men ellers stor fornøyd :D
Ikke bilde av selve telefonen nei, men dere vet alle hvordan den ser ut sikkert. Dessuten er det den jeg tar bildene med, og da blir det litt vansklig ;p
Bilder jeg har tatt i dag :
Akkuratt nå sitter jeg å ser på Ungkaren. Håper at Sindre snart blir ferdig på jobb, for jeg begynner å bli litt trøtt. Men det er masse Paradise Hotel Denmark episoder på nett tv, og jeg har fri i morgen, såå, det går bra.
:) natti
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar