torsdag, mai 28, 2009

________________

FOR MYE MELK

Jeg kan drikke sykt mye melk uten å merke det. Å drikke fra kartongen er det beste, og nå har kartongen stått en halvtime på stua. Den var full, nå er den tom. Hvordan skjedde det?? 
Jeg har ikke drukket mye eller fort. :( Melken miin :(

Jaja. Sindre, I need you before i drink too much milk and over-blog again ! Sutre, sutre. Herregud, ta deg sammen jente. Drikk vann og få deg ett liv. 

NUH

Ingen kommentarer: