Nå i helgen har det vært litteraturfestival- takk for mye fri på skolen, mye folk på Brenneriet og ellers mye nye rare folk å se på i byen våres. For litteratur folk ser rare ut. Bustete hår, rød lebestift, hippieklær. Der har du en slik en.
Det har vært kjempe fint vær hele helgen, så grilling og soling er ett must :)
På fredag var jeg med sindre (bombe) og spilte poker i øyer. Weehew, jeg suger i poker btw.
Så så vi film, "The butterflie effect", bra film egentlig. Og med min yndlinjgsskuespiller, Ashton Kutcher. love. Ja.
Så gikk vi tur med Dennis midt på natta, og la oss til å sove rundt 6 på morgningen. Herlig.
Lørdag sto vi opp tidlig (12). Prestasjon. Så dro Sindre ut med Joachim, og jeg skulle lese til eksamen. Jeg tok med snøfnugg ut- og vips- så forsvant han ned i sprinklene på verandaen. Så jeg klarte altså å miste snøfnugg. Hvis noen ser en hvit ball med pels vandre rundt alene, så ta han med til meg. Jeg skal passe bedre på neste gang Selvom han nok er..borte :(
Thea, Alexander, Sindre og jeg dro ut for å spise på Churrasceria. Det var god og variert mat :) Annbefales! hint hint.
Harald prøvde å komme i Guiness med rekord i bakke-bæring :)
Jupp, nå skal jeg opp til mormor, for hun har bursdag i dag:) Hipp hurra ;D
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar