Etter vi var hos mormor så grillet vi det vi har igjen av mat. Vi begynner å få en sikkelig mat-krise. Vi glemte selvfølgelig å hamstre før pinsen, som resten av verden sikkert husket. Og vi er alene hjemme. Og----- TOM FOR MELK.
Krise. Her er vi i det vi spiser opp det siste vi har av middagsmat omtrent:
Det kommer ikke flere spise bilder de neste dagene hvertfall.
Så dro vi i parken, og jeg spiste:

Flere som er like begeistret som meg?? Hallo! Barndom, isen man valgte kun fordi den hadde tyggis og var kul. Smarte personer som lurer småunger til å kjøpe isen sin pga en tyggis. Som mister smaken etter ca to tygg. Nok om is :D
Vi fikk ett akutt annfall av "må se the ring" (med vi så mener jeg som regel Sindre og meg, men i dette tilfellet også Thea. )
Hvertfall, vi fikk låne den av Thomas, og nå kommer jeg til å drømme ekkelt. Helt sikkert. Det bilde her er sykt mye eklere rett etter du har sett filmen en før. Bare prøv selv.
God natt.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar