lørdag, juni 06, 2009

_________________

BYTUR OSV. 

I dag har jeg vært i byen med Sindre. Møtte endel kjentsfolk og fant litt klær til Sindre, siden han for det meste har russeklær eller "crew" klær. 

Så lagde vi nachos, og Sindre måtte på jobb. Nå skl jeg snart på jobb, men her er litt bilder fra i dag :

Sindre med ny t-skjorte :) jeii
Søteste hunden Kongle :)
Kokken selv :p
God is :D Nen som husker den? Jeg er igjen blitt overbegeistret over en is :p
Ett antrekk jeg la frem for Sindre som han skal bruke i morgen:

Jeg har god smak, jeg vet :p 

Også har jeg kjedet meg litt og gjort dette:

Og jeg har flyttet meg til badet nede, med all tingene mine.. Og det tok tid...

Også har jeg noen bilder fra i går som jeg ikke fikk lagt ut: 




Men nå skal jeg på jobb, seende ut sånn her: 


Snakkes ;)



Kisses ;*

1 kommentar:

Anonym sa...

okei, konstruktiv-kritikk kommentar! Legg inn ferre helt like bilder =( ellers er bloggen din ganske så søt