fredag, juni 05, 2009

_________________

REPLAY- SEAN KINGSTON


Hvor blir det av kommentarene folkens? Jeg vet om X antall som har sagt de leser bloggen min, men ingen kommenterer. Jeg trenger kommenarer :D Jeg vil høre hvor teit jeg er, eller hvor feit jeg har blitt, stygt håret/sminken min er, at jeg skryter av ting, at jeg bør jekke meg ned.. Sånne ting er alltid gøy å høre :p Jeg sier ikke det fordi jeg ikke synes det. Jeg liker å bli kritisert av og til. Det kan hjelpe meg til å bli en bedre blogger. Ellers så er det kos med snille kommentarer også. Eller påpekende kommentarer. Hvorfor jeg ikke har med barn i Afrika så mye i bloggen feks. 

Kom med det, kommentarfeltet er der av en grunn vet dere. 

3 kommentarer:

Theayeah sa...

Du er stygg og feit, og headeren din er ubalansert

Julie victoria sa...

Takk :D du skal ordne header til meg daa

Theayeah sa...

nevaah