fredag, juni 05, 2009

_________________

KLESKAPET

Ok, først må jeg bare ta med ett bilde av me & my lover, lenge siden :p Morsomt bilde :p Jeg ser serdeles full ut, men det er litt morsomt :p

Brunette å greier. 

Så tilbake til mitt klesskap som jeg inviterer dere inn til:) (for nå har jeg ryddet:p)
 
Her er garderoben: 
Noen av mine yndlinger på hedersplassen: (resten av skoene mine er i Spania nå)
Og..skapet mitt:) 
Toppene mine :)

 I skuffene og sånn er det bare enkle topper og bukser osv. og det er ikke så spennende å se så jeg droppet å ta det med.. 

I dag har jeg på meg dette:

Minni tittet også innom:) Men hun står aldri stille lenge nok til å få tatt bilde.

Ellers har jeg fortsatt jobben min som husmor, og handlet. Også har jeg satt på en ny vask og tatt ut av oppvask maskinen. Jeg har fortsatt igjen en del å gjøre. Mn jeg har skrevet brevene for Sindre, så da gjenstår vel hovedsaklig å ta sol og ta manikyr. Det er bare digg :) Og å lese teori da...
Jeg tok muligheten og handlet sunne matvarer. Og det er ikke hver dag i vårt cremebrulé, sjokolade, brownie, nugatthi, biff og sauuuus hjem. For det er det det vanligvis består av. 

Not anymore!
Så hjalp jeg lillebror å pakke til fotballturnering. 


Og nå er det bare slappe av. nesten. Skal sette på en vask til etterpå.

Pappa ble glad for alt jeg har gjort, og ga meg massasjetimer fremover :) digg, trenger det. 

Mangler bare Sindre nå så er jeg tilfreds :) Ser han i morgen tidlig, og da blir det joggetur ;)

1 kommentar:

Sara sa...

Fint du har like stort rom som jeg har leilighet da : p hihi. Men rommet ditt er fint ihvertfall, misunner klesskapene dine ; )