fredag, juni 19, 2009

Gjøvik, byen, fri :)

Lillehammer dagene er her, hele byen ser ut som ett marked...
Dro på nikkers med Sara, Marina, Andrea, Sindre og Gisle. 
Så dro jeg og Sindre til gjøvik på CC, og rundt i byen. Spiste sikkelig gode baguetter på CC..
Så dro vi til ett gøy sted med masse fugler :D Påfugl, drit kult :))

Stilig??! :D
Jeg ble amazed. ellerno :p
Masse ender vi matet også, de spiste av hånda våres og nesten bet oss. Sick. 
Så dro vi på en café som het Chaplins, tror jeg... 
Og.. jeg kjøpte meg øredobber på glitter :) Love :)
Så lagde Sindre sikkelig bra middag, *skrytskryt*

Kjempe godt, du er flink ;D

Ingen kommentarer: