torsdag, juni 18, 2009

Skoleavslutning

I går var det skoleavslutning, og utdeling av diplom. Taler og underholding av forskjellige slag. Noe bra, noe dårlig. Sånn er det alltid. 

Sånn så jeg ut: 
Kjole fra Lindex, sko fra Bianco, veske Bianco. Jakke- mamma sin. Ukjent merke. 

Her er en av klassene oppe, alle måtte opp (det tok tid, vi har klasser fra A til E + Salg og service klasser)
Etterpå dro vi på Felix, og hadde det egentlig ganske gøy. Håpr det ikke blir siste gang jeg ser .. noen folk. Noen vil jeg absolutt savne. Andre glemme. Uansett, nå er det over. Bare å vente å se hva som skjer. 
Jupp, det var kvelden i går :) I dag skal jeg ikke gjøre noenting. Det regner, Sindre er på no Røde Kors greier, og jeg sitter inne, uten noen lyst til å gjøre noenting, fordi alt jeg ser ute er..grått. Kjedelig. Ok, kos dere :))

2 kommentarer:

Sarah sa...

så fin du var på avslutningen!:) kan tenke meg det er deilig å være ferdig..tenk at jeg har ett år igjen!! I morgen kommer jeg til Lillehammer, håper vi ses Julie:)

Kathinka Jean Sletten sa...

Whee! :D Nå er det faktisk ganske lenge siden du postet dette innlegget bærta, på tide med et nytt?

Nå følger jeg faktisk med, det hender jo faktisk at jeg blir nevnt i ny og ne.