tirsdag, juni 16, 2009

Skole slutt, sommerferie-- eller bare fri på ubestemt tid.

Det kan ikke lengre kalles sommerferie. Jeg har ferie på ubestemt tid. Jeg er ferdig med vgs. 
Jeg velger selv skole, jobb, og alt annet å binde meg til. 
Jeg starter på skole igjen 3 August, men det er i Spania, bare spansk, og bare et par timer om dagen. 

Det kan ikke kalles annet enn herlig

Sindre har hatt mac'en min ett par dager, så jeg har ikke blogget da. Derfor- langt innlegg nå.

Dette har jeg gjort i det siste: 

Shoppet. Undertøy fra Pices, sandaler, ørepynt og kremer/ lepomader fra H&M. 
Makeover og etikette opplæring av Kathinka ;p


Pappa og mamma drar ned til Kragerø snart, og driver å fikser på båten. 


Så var vi på "idylliske" Høgger'n for å finne noe greier til bilen til Sindre :p



Og jeg har jogget til kroken i dag tidlig :) 





I morgen er det bok innlevering, og avsluttning på kvelden. Og torsdag- siste skole dag. Da er det FERIE

Herlig blir det :) 

Ingen kommentarer: