tirsdag, juni 30, 2009

Om tropevarme, jobb, økonomi, og Dannmark :)

Hei igjen :) Jeg er glad, av en kjempegod grunn. Det er tropevarme i Lillehammer, ca 30 grader hele tiden, sol, og alt er herlig.

Bortsett fra økonomi, penger flyr når man har ferie. Derfor- ekstrajobben på Norstat. Det er pain å sitte inne når det er så varmt, men, penger trenger man.
Thea i ivrig arbeid :p

Arbeidsmoral har aldri vært ett problem for meg kan man si. Jeg har fint hatt 3 jobber sidenav skole, trening, venner, og jeg har ofret så godt som alle helger de siste 3 årene på å jobbe nattetid på Brenneriet.

Så man skulle vel tro at det ble en del penger ut av det. Det har det vel blitt også, lønn på ca 10.000 i mnd, hver mnd i 3 år. Det er 360 000 det. Men jeg har ett annet problem. Det kalles shopping, og det er ikke sunt. Ikke for meg i allefall. Og forfengelighet og mat tar også en stor del av kaka. Såå, det etterlater meg igjen med 15.000 på konto. Det kunne vært 300.000 hvis jeg hadde vært sparsom. Men det er jeg ikke, så ja. Slik gikk det. 

Så jeg jobber og shopper om kapp videre, og frykter egentlig at det aldri vil stoppe. La oss håpe jeg lærer litt om økonomi av å bo alene litt i Spania. 

Ja, tilbake til "reality". I dag har jeg jobbet da, og vært på Nikkers med Thea. 
I kveld skal jeg slappe av, og savne Sindre litt. 
Vi er nemlig så rutinerte at vi har arbeidstider som overlapper hverandre. Jeg starter 9 om morgenen og er ferdig 4, han starter 4 og er feridig rundt 12 på kvelden. Da etterlater det oss igjen med natta. (Jeg er så utrolig god i hoderegning i dag)

Til helgen har jeg kanskje fri, kanskje ikke. Håper jeg får jobbe. Mandag drar Thea, Sindre, Alexander og jeg til Dannmark. Det blir gøy :) Skal blogge underveis når jeg får tid forhåpentligvis :) 

Kos dere i tropevarmen, kjenner jeg Norge rett varer det ikke så altfor lenge.. Adios :)

Ingen kommentarer: