onsdag, juli 01, 2009

Topp 10 magasin/ukeblader, og dagen i dag

Jeg og Sindre var i GD (trykk på linken) i går, på nettsiden og i avisa. Kjendiser big time :p Neida. Men, jeg ser sikkelig sint ut på ene bilde, litt morsomt :p Sommeridyll skulle det forestille liksom: 
Sinnataggen :p heah. 

Ja, også har jeg vært på jobb da. Det resulterte i å tenke på blogg og ta bilder av litt uviktige ting. Maten min feks. Jeg spiser mye frunkt om sommeren. Og jeg blir omtrent aldri sulten. Bare tøøørst. 


Ja, også leser jeg på jobb. Ikke stort annet å gjøre. Leser mye blader.

 Men det står stort sett det samme i de fleste. Jeg har funnet ut mye da, hva jeg liker med de forskjellige bladene. Jeg kan ta en liten andmeldelse av bladene jeg leser:
Rekkefølge etter favoritter nå: 

Yndlings bladet mitt. Mye gøy lesestoff, nyttige tips, og generelt mye bra i ett blad. 

Genialt. På høyde med Woman. Mye lesestoff for pengene. Ett blad du ikke blar over en eneste side, men leser alt fordi alt er like interresant og passer alle. Bra på mote til riktig pris, sminke, skjønnhet, sladder, repotasjer, tester, horoskop, osv osv. Alt i alt ett veldig bra blad. 

Bra kjendisblader, leser det mer som folk leser VG, for å finne sladder og oppdatere meg på hva som skjer i Kjendisverden. Alltid morsomt :p

Bra blad med tips om trening. Jentete og fullt av motivasjon. Men ikke noe for en som ikke trener eller tenker kosthold. Eneste bladet jeg har hatt abonement på. Creds! (Desverre blitt lagt sammen med "Det Nye".. Som er elendig. )

Samme innhold i begge. Norske kjendiser, og utenlandske. Kongefamilen osv.  Mangel på  motetips, sminketips, annmeldelser osv. Men det er liksom rene sladreblader hvis du tenker bortsett fra vitse sidene liksom. 

Ligger langt bak Cosmopolitan i mine øyne. Du får mye mer for pengene i Cosmopolitan. + at Costume har veldig fokus på ekstremt dyre ting. Som jeg synes er litt unødvendig å bruke så mye penger på. Men, hver sin smak. Er du interisert i å vite hva det nyeste Marc Jacobs har designet er, eller at du kan få malt forbokstavene dine på Louis Vuitton vesken din nå, så er det bladet for deg. 

9. Elle
Litt kjedelig. Mye reklame, litt kjedelige repotasjer. Pluss for bra mote/sminke/skjønnhettips. 

10. Topp (kjøpte det litt for gamle minner, pleier aldri lese det) 
Topp var på Topp når jeg var 14. Nå skjønner jeg hvorfor. High school musical og plakater fyller bladet, Bik Bok er topp mote. Det som er gøy å lese i det, som alle andre blader burde ha, er Mona&Mikkel. Det er hysterisk morsomt. Vet ikke om det er meningen men :p 
Også har de med praktiske "gaver". Fikk med solbriller. Greit nok :)


Ja, der har du hva jeg synes ihvertfall :) Også liker jeg bøker egentlig. Bare tar meg ikke tid til det så ofte. Mye lettere å bla igjenom ett blad.  Men jeg leser en bok av Liza Marklund nå. Det er det første jeg leser av henne. Valgte boken av den enkle grunn at det meste skjer i Spania, i Marbella. 

Noen som har lest denne? :) 


Etter jobb var jeg i byen, og på Blåmann og spiste litt med Thea og Sindre. 
Begge poserer frivillig, som dere kan se. 

Mhm, nå skal jeg snart sette meg foran tv'n og sette på tv3 og bil sittende til jeg har sett alt dette: 

20:30
Paris Hilton BFF - jakten på en bestevenn (7)
21:30
Dirty Dancing: The Time of Your Life (4)
22:30
Paradise Hotel Danmark (27)

Etter det blir det en joggetur på meg. Kos dere i varmen ;)

Ingen kommentarer: