onsdag, september 16, 2009

Fært som kjendiser skulle dø nå da

Michael Jackson er død, og nå er også Patrick Swayze død.
Det er synd, men musikken til Jackson og filmen Dirty Dancing vil nok fortsette å leve lenge.

Dirty dancing er min yndlingsfilm.. Og den er hjemme i Norge på rommet mitt :( Buhu. Går det ann å være så dum å glemme den.... Skulle gitt mye for å sett den nå. Får vel se om jeg finner den her noen plass.

Stay just a little bit longer, nanana please follow me lalala..

Sangene i den filmen er så bra også.. Serlig "time of my life" og "hungry eyes".
Jaja, jeg får nøye meg med å høre sangene for nå.

Jeg savner Sindre jeg :/ (sjokk?) Ikke akkurat. Nei, har ikke noe mer nyttig å si.
Mormor og morfar har kommet ned nå, været er kaldt, jeg rir og jobber flere ganger i uka, og sliter meg gjennom tonn med lekser.

That´s it!

Ingen kommentarer: