fredag, september 11, 2009

Effektiv dag

I dag besto jeg min eksamen i spansk. Og det er vansklig, man må ha nesten alt rett. Men jeg greide det, så nå bytter jeg klasse og nivå og får nye bøker. Eller får og får, jeg må jo kjøpe de. Som alt annet.

Jeg har lite penger, og synes alt blir så dyrt da. Og jeg savner å shoppe klær. Derfor, har jeg søkt på jobb i dag :) Jeg får en try-out dag snart, så da får vi se hvordan det går. Det er en veldig bra restaurant som heter Beach House. Jeg håper på å få den jobben. Men jeg må få tak i ett Id nr. eller noe for å kunne jobbe her. Så jeg må på politi stasjonen her..skummelt. Noen som har erfaring fra å jobbe i utlandet? Kunne trengt litt informasjon.

Men nå skal jeg straks ut å jogge :) Og jeg var på butikken og handlet mat isted. Husmor blitt.
(bildet er hentet fra google) Men det er dette jeg skal, jogge på stranden :)

Ingen kommentarer: