fredag, november 27, 2009

crazy


Jeg er så lei av å vente. Jeg er så lei av folk som ikke svarer. Jeg er så lei av folk som ikke holder avtaler!
Finnes det noe verre?
Jeg ventet på å bli hentet i byen nå, og ventet 1 time uten å få svar på mobilen eller noe. At det går ann?
Fikk tak i personen som sa at han var syk og hadde glemt å si ifra. What? Jaja, alle er syke nå, men herregud, det går ann å si ifra før jeg drar inn til byen??

Men uansett, grunnen til at jeg blir så sint er fordi det har skjedd meg flere ganger med forskjellige personer. At jeg har tatt av dagen for å være med de, og enten ikke får svar på drit lenge, eller får noe sånt som : "jeg er syk." "Jeg måtte gjøre noe greier." "Jeg måtte hjelpe pappa med noe. "

Mhm, I don't buy that.
ok, jeg er irritert nå. Jeg hadde planlagt å dra ut. Man blir litt oppgitt da? Jeg blir det. Natta!

Ingen kommentarer: