fredag, november 27, 2009

Siesta?

Da fikk jeg plutselig god tid. Stresset i dag for å rekke første bussen hjem fra skolen så jeg skulle rekke å spise og fikse ting før jeg skulle tilbake til byen å bli hentet opp 17.15.
Jeg tenker ikke særlig langt da, skolen min slutte liksom 13.30. Jeg rakk første buss og var altså da hjemme ca 14.15. (ja jeg vet, bussen er treiiig) Nå er klokka 15.09 og jeg må ta bussen 16.30. DVS. at jeg har god tid til å kjede meg! Har ikke noe å gjøre :( Mormor og morfar leser aviser, det er ikke såå varmt ute, og det er ikke noe jeg kan gjøre. Bare vente. Fryktelig følelse hva? Spist har jeg og. Og drukket melk. Jeg drikker ca 3 glass melk hver dag. Bra for hår, negler og sjelettet ;)
Jeg haaaater å vente. Særlig når det ikke er forberedt. Vurderer siesta, men tviler på at jeg våkner igjen da.

Tar meg en kopp kamille te for å roe nervene, og leser toppliste- bloggene fra blogg.no
adios

Ingen kommentarer: