fredag, desember 04, 2009

Juleferie for bloggen!

Jeg sitter med gutten min og ser på tv :) Har ikke tid eller inspirasjon til å blogge om dagen. Men lover å blogge igjen når jeg skal flytte til Oslo rett etter jul :)) Jeg har julestemning som bare det nå faktisk. Sindre har tatt med julekalender til meg, sylte og lefse fra mamma, juleserier på tv, julepynt overalt i Marbella sentrum, så prater vi masse om juleting på skolen. Juletradisjoner og sånn :) Jeg har faktisk lyst til å feire jul her en gang. Eller de 3 hellige kongers dag 6 januar, som er det spanjolene egentlig feierer. Men de feierer julaften og. Og masse fiestaer og hellidager. Jeg har langhelg nå frem til onsdag pga "Marias unnfangelsesdag" Slå den. Koslig er det her hvertfall :) I morgen skal jeg og Sindre til Fuingerola fordi det er julemarked på plaza mayor der. Det blir kos. God jul ;)
Dette er bilder av sentrum, La Canada og utsikt over Marbella.Er det ikke fint? :)

God Jul!

Ingen kommentarer: