søndag, desember 06, 2009

Tulla. Dere får se hva jeg driver med alikevel, for jeg har vært flink å tatt bilder denne helgen.








I går:
Jeg og Sindre dro til Fuengirola på julemarked og får å gå litt i gatene der. Ganske koselig julestemning der :))
Og i dag har vi ligget ute og solt oss, og gått tur på stranden :) Nå sitter vi å ser på Linus i svingen og åpnet julekalender ^^



Se så søt :D
Ikke såå varmt, men greit.
Pusur og pusur! haha, cute.
Det ble ett lite bad i dag og, men det var seriøst kaldt. Ingen oppvarming av bassenget, og om natten er det kaaaldt.

Og tilslutt:
Sinnsykt misslykket julebakst fra noen dager tilbake....
Boller anyone?

jaja, nå! nå er det juleferie. Eller ikke. Eller jo. Eller, følg med å se, jeg er veldig ubesluttsom av meg. Litt spenning i hverdagen: blogger julie i dag? blogger hun ikke? hvorfor ikke? Følg med ;)

2 kommentarer: