onsdag, februar 02, 2011

Februar- let's talk about valentines day

I år har jeg tenkt å ta saken i egene hender og legge en plan for hva JEG har lyst til å gjøre. Hvem betsemmer at gutten skal bestemme liksom? Altså, hvis Sindre skulle bestemt hadde vi nok spilt Xbox- black cops og sett på politiprogrammer og spist nøtter hele dagen.

Jeg liker valentines day, han missliker det sterkt. Så, jeg har planlagt;

-våkne opp å lage egg og bacon til frokost.
-dra på spa.
-dra hjem og ut å spise på en fin restaurant.
-gi noe fint til hverandre.
-se en film,(gjerne romantisk komedie) enten hjemme eller på kino.

Jada, jeg er kravstor og bla bla bla. Men om man ikke er romantisk, kan man ikke hvertafll bruke dagen som en dag hvor man kan gjøre noe hyggelig sammen. Det skjer alt for sjeldent.

Hva skal du på valentines day?

Ingen kommentarer: