tirsdag, februar 01, 2011

Julebord i går- Brenneriet style. (julebord i januar/februar ja)

Det var kjempekoselig i går. Prisutdelinger, leker, masse god drikke og mat og ikke minst- en HERLIG gjeng mennesker!

Jeg ble tildelt prisen for "Årets dyrevern" for at jeg ikke har gått med grishodet i restauranten en eneste gang. ***stolt av meg selv*** (edit: jeg jobber som servitør i en restaurant hvor vi serverer blant annet grisehode ved bordene, jeg har jobbet der lenge nå, men klarer ikke gå med grisehodet fordi jeg synes synd på grisen..).

Kjempe gøy kveld :) Men, i dag fikk jeg igjen Fant fra mamma, og det var kjempe kos :)))


Han tisset på avisen jeg skulle ha lest i dag tidlig da, ikke så koselig. "ulykken som ikke skulle skje". Fengende tittel. Bak ligger en bamsegris som jeg fikk i går sammen med diplomet :)


Men ja, jeg har tenkt litt på sommeren og funnet masse fine saker jeg har lyst på. Solbrillene er fra Ray-Ban, resten er fra Asos.com







sweeet. blogges!

4 kommentarer:

Hilde sa...

Er svak for Adidas track tops!
Søt rakkerfant du har fått deg, valpen min er 10 mnd nå, det er litt godt at hun blir eldre gitt!
Tipper det ikke ble snakket lavt rundt bordene i går akkurat, bra det var suksess :)

Julie Victoria Ulven sa...

Han er tre mnd nå straks :) han er kjempegod :)

det var suksess ja ;) hva slags hunderase har du?

Hilde sa...

Senza er halvt miniatyr-bull terrier (de kampbikkjene med hestenese og fem meter mellom hvert øye omtrent :P) og halvt veldig-mye-rart, så hun er ganske unik i utseendet, hehe. Snill sak, sterk som fy.. :)

Julie Victoria Ulven sa...

hehe, så gøy^^ Fant er også blanding, pomeranian og tibetansk spaniel :)