onsdag, juni 15, 2011

When your breakfast is others dinner..

Hei igjen. Sov lenge i dag. Har akkurat spist frokost nå, og klokken er 15. Jeg lever fortsatt på New York- eller Brenneriet tid. Oppe til 5, 6 om natten/morgningen, Står opp kl 15, 16 på dagen. Gjør egentlig ingenting, det er sommer. Og det regner. I dag skal jeg til byen en liten tur, jeg trenger nye jobbsko. Men Lillehammer dagene starter fra i morgen, så burde egentlig vente. Også i kveld skal jeg være med Kristina å dra å spise ett sted, vet ikke hvor enda. Også burde jeg dra å trene. Tror jeg skal gjøre det nå faktisk.


Også er Fantus her :-) Han er ikke så mye her lengre, siden han skal omplasseres. Jeg har for lite tid til å kunne ta vare på han alene. Siden jeg jobber, går på skole og har mye annet jeg driver med så blir det alt for lite tid til han desverre.. Heldigvis, så kommer han til å få det kjempefint der han kommer, for det er i lillehammer, og det er hos moren til en god veninne av meg. Så hvis de vil ha han og alt går bra så hadde det vært helt perfekt :-) Da har jeg ingenting imot å la han omplasseres. Jeg vet han vil få det veldig bra der.


God gutten. Vel, nå får jeg komme meg ut, har ikke fri hver dag :-) Blogges.

Ingen kommentarer: