onsdag, juni 15, 2011

Vi vant Bacardi Limón konkurransen

Brenneriet er jo best, vi vant Captain Morgans cup i Hemsedal, også vant vi bacardi sin konkurranse om å samle flest korker. Og vet du hva vi vant? :-) shakere med navnene våres på! Drit kult :-)  Også vant vi masse penger til å bruke på personalfest :-) 




Hvis du er bartender kan du gå inn på : www.trueoriginals.com for bartendere :-) 


Også en liten nyhet, Bacardi lanserer nå en ny smak, Grand Melón. Den skal visstnok være veldig god med tranebær juice.  Verdt å prøve. ;-)

Også har de andre hatt ett kurs med Xanté mens jeg var i New York, men jeg har fått noen oppskrifter, som jeg tenkte jeg skulle legge ut her :-)

Flere oppskrifter kan du finne på www.drinkxante.com










The premium liqueur Xanté is a perfectly balanced blend of sweet Belgium pears and cognac from specially selected French distilleries.
Xanté So Summer:
4cl Xante
3cl jordbær puré

Schweppes Russchian


Lennart
4cl Xanté
Lime
Sprite


Xanté Cranberry
4cl Xanté
Lime
cranberry


Flere drinker med Xanté kan du finne på www.drinkxante.com, innlegget er på ingen måte sponset, Xanté er faktisk en favoritt hos meg,  blogges ;-)


Ingen kommentarer: